Posté: Lun 1 Fév 2021, 21:27
par phil5962
cayann a écrit:[WCFC]30024[/WCFC]

Salut m'in tchiot fiut :wink:


merci !!

euhh j'ai oublié: JE suis né au Mans (vroom vromm) ch'ti d'adoption